tirsdag 9. september 2008

Lysglimt

Regnet fosset ned i går. Torden buldret og braket og lynglimt lyste opp den mørke himmelen. Veier ble oversvømte og flere fikk ufrivillig svømmebasseng i kjelleren.

Da er jeg glad jeg bor i sjette etasje. Og med innglassa veranda kunne jeg sitte tørt og godt å se på. Jeg prøvde å ta bilde av lynet, men innså at det var håpløst med mobilkameraet mitt.

Men det er ikke bare lynglimt som lyser opp en mørk dag, det gjør også alle dere hyggelige mennesker der ute.

inspiring blog

Naturglede ga meg denne utmerkelsen som Ida har laget. Tusen takk! Det var en koselig oppmuntring å få.

Denne utmerkelsen deles med mennesker og blogger som inspirerer. Blogging handler om å dele og å bli inspirert. Gjennom bilder og ord.

Alle mottagere av utmerkelsen vil få besøk av meg i løpet av dagen, der jeg legger igjen en liten beskjed om dette. Siden kan mottageren selv, om ønskelig, dele den med mennesker som inspirerer.

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med utmerkelsen. Ja du har en inspirerende blogg.
    Vi hadde vamm i kjelleren i fjor høst. Ingen god situasjon. Godt når en kan sitte tørt og varmt i stua.
    Flott med lynglimt, men jammen forårsaker de mye ødeleggelse mange ganger.
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. gratulerer med denne flotte awarden,- og takk for at du deler med meg,- ble glad for det1
    lur måte å gjøre det på...
    ja har hørt det regner der sør, min datter måte kjøpe seg støvler og greier.
    Ho tar fag på Sonans tre dager i uka, jobber ellers på Gehebved slottet fred, lørd og mand.
    men det er da koselig med regn, det er da man får den rette stemningen inne i stua på kvelden...
    ha en fin kveld, klem~~

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Denne er du vel verd! Du har ein inspirerande blogg :)
    Akkurat i dag blei eg inspirert av diktet "tro at du er noe" som du har i sidemenyen.

    Ha ein fin onsdag :)

    SvarSlett
  4. Hei,og takk for at du er innom og legger igjen hyggelige kommentarer hos meg.Litt av et vær dere har hatt ja.En stund siden jeg var innom hos deg,plages med PC-en,men nå har jeg bestilt ny,og ei snill jente var og hjalp meg litt med min gamle,så den funker litt bedre(ihvertfall akkurat nå)Sjøsprøyt-bildene dine lenger ned på siden her er bare så fine,har sett lenge på dem.Og så må jeg gratulere deg også med den fine awarden som Ida her laget.Den fortjente du.Ha en super onsdag!

    SvarSlett
  5. Hei Stine!
    Nå ble jeg jammen meg HOPPENDE GLAD! Blir like overrasket hver gang noen syntes jeg har en flott blogg, jeg....rart det der med blogging...
    Ekstra stas er det når noen som har SÅÅÅ flott blogg selv...gir meg utmerkelse;) GRATULERER med velfortjent award!
    og igjen tusen takk, snille du!
    Jublende smil Torunn

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Det er bare meg som slettet...forrige innlegg kom dobbelt opp;)

    SvarSlett
  8. Det er bare meg som slettet...forrige innlegg kom dobbelt opp;)

    SvarSlett
  9. jada, jada...her går det visst litt amokk i dag!!!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...