mandag 4. juli 2011

GreenGate Cupcakes

Når jeg kom hjem fra ferien i Kroatia, lå det en pakke og ventet på meg i postkassa. Inni pakka var det en liten søt gave fra Hege. Da hun hadde giveaway for litt siden, var hun så snill å trekke ut to ekstra vinner som skulle få en overraskelse i posten. Tusen takk Hege! Og min overraskelse ser du her:



Supersøte muffinsformer, Cupcake Cups, fra GreenGate!
De dekorative bakeformene er i mønstrene Millie Red og Lina Green. Jeg må kanskje bake noen gode muffins til de søte formene snart da :)
Har du en god oppskrift å dele?


7 kommentarer:

  1. Utrolig søte, har aldri sett noen cupcakes i firkantet form før...Spennende!

    SvarSlett
  2. De formene var så fine.Liker de "glade fargene",og gøy at de var firkanta da...

    SvarSlett
  3. Supersøte! Har faktisk to oppskrifter i bloggen min; en på bananmuffins med sjokoladebiter og nøtter, og en med syrinmuffins med hvit sjokolade (du kan sløyfe syrinene nå, og heller putte i cranberries). Begge to er kjempegode, og veldig saftige.....

    SvarSlett
  4. Så koselig innlegg og fine bilder av formene:). God sommer til deg!

    SvarSlett
  5. Så søt de var!Lager du cupcakes direkte oppi formene eller setter du bare de oppi etterpå?Jeg har en god oppskrift på blåbærcupcakes, med hvit sjokoladefyll på bloggen min:)

    -Jeanette-

    SvarSlett
  6. Gratulerer med fin premie.
    Søte former. :)
    Ønsker deg en fin dag. :)

    SvarSlett
  7. Heldige deg, gratulerer :0) Kjempesøt gave å få!

    Klem fra Ingrid Andrea

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...