fredag 29. januar 2010

Utmerkelsen Kreativ Blogger

Jeg har fått utmerkelsen Kreativ Blogger av to flotte bloggdamer. Først fra min navnesøster Stine med den koselige bloggen Den hvite drømmen og så fra Mona med den fine nettbutikken og bloggen Boligfryd. Jeg setter stor pris på at dere gir den til meg :) Tusen takk!

Kreativ Blogger


Sammen med utmerkelsen kom det også en utfordring, -å skrive 7 fakta om meg selv.

* har høydeskrekk, men bor i høyden
* prater (litt for) mye
* har røde tøfler med hjerter på
* elsker sterk mat
* bor på 48 kvm
* må ha kaffe om morgenen
* har absolutt ikke grønne fingre

Jeg sender utmerkelse og utfordring videre til disse bloggene:
* Om å få livet snudd på hodet
* Thelma Louise
* I huset ved bekken
* Bestas Hus
* Som dagene går…
* Åsemor
* Lindas Skattekammer

Viss du tar imot den, gjør du følgende:
1. Kopier awarden til bloggen din
2. Link til bloggen som ga deg den
3. Fortell 7 fakta om deg selv
4. Velg 7 andre bloggere som du gir awarden til
5. Link til deres blogg
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres, så de får vite om awarden



Ønsker dere alle en flott helg!

7 kommentarer:

  1. Vel fortjent!

    Ha en trivelig helg!

    klem, cecilie

    SvarSlett
  2. Grattis med award. Morsomt å få vite noe om deg,
    klem,I

    SvarSlett
  3. Takk for utmerkelsen, skal ta den i løpet av helga, tror jeg ;)
    Travelt å være på besøk hos Grethe-søster, har både hatt fjortisdag i dag, samt at jeg har vært butikkdame hos morgrethe;)
    På søndag er det messebesøk, ho og hei hvor det går..........

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  4. Takk for stemme og utfordring! Ha en super helg! Klem fra Linda :)

    SvarSlett
  5. Hej Stine.:-) Så koselig.:-) Tusen takk...ikke så lenge siden jeg hadde den, men kan ta den igjen.:-) Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en kald natt i campingvogn...brr....prøver å dempe myten om at campere er gærne..men gjør jo ikke det nå.:-)

    Ha en fin lørdag.:-) klem Gry

    SvarSlett
  6. Gratulerer til deg, det er en velfortjent award. Det er ikke lenge siden jeg hadde den så jeg tror ikke jeg gjentar det, Men setter utrolig stor pris på at du tenkte på meg.
    ha en fin søndag.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  7. Tusen takk du! Jeg får gå i tenkeboksen før jeg lager dette innlegget.Tror ikke jeg har vært inne her hos deg så mange ganger? Fin blogg du har, jeg kommer tilbake:) God søndag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...