onsdag 16. juli 2008

Award

Jeg fått award av både Marie og Besta. Tusen takk begge to, - det satt jeg stor pris på!

By accepting this Brillante Webblog Premio 2008 , you have to award it to 7 more people who’s blog’s you find Brilliante Award worthy. You can give it to as many people as you want but please award at least 7. Make a comment on the nominated blog.

Jeg vil gi awarden videre til disse flotte bloggene som jeg ofte er innom og besøker:

Heimdal
Magnys lille krinkelkrok
Tine's kreative hjørne
GundaM

My home is my Castle

Fjordheim

Ida's little corner of the world

Anniche

6 kommentarer:

  1. Tusen takk du skjønne Stine mor , er no god du !!!klem A

    SvarSlett
  2. Gratulere med award!
    Og tusen takk for at du vil f´gi den til meg! Slikt varmer!!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk Stine. Kjempemoro å få den tilbake :))
    Det er alltid like koselig å komme på besøk til deg..

    SOmmerklem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med awarden. Den er fortjent. Alltid koselig å besøke bloggen din.
    Tusen takk forat du ville dele den med meg. Det setter jeg stor pris på.
    Ha en riktig flott dag :)

    SvarSlett
  5. GRATULERER med velfortjent award, du har en flott blogg!

    SvarSlett
  6. Tusen tusen takk søte deg;0)Legger den sammen med de andre jeg fikk litt tidligere.

    Håper du har det fint og ikke som her værmessig; Plask plask dvask!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...