søndag 4. januar 2009

Julen er vekk og Prinsessa 4år

I dag fyller tantes prinsesse fire år.

Gratulerer så mye med dagen!

Jeg fikk ikke vært med å feire bursdagen, men gaver var levert på forhånd og så snakket jeg med henne på telefonen :)

Bildet nederst til venstre er tatt på julaften. Da hadde hun konsert for oss. Noter er viktig når man spiller piano, så det gamle juleheftet måtte frem. Og så sang hun Postmann Pat og Musevisa for full hals mens hun spilte.

(klikk for større bilde)


Hos meg har siste rest av jula blitt ryddet vekk i dag. Selv om jeg syns jula er koselig, var det deilig å få pakket den vekk nå.

Når forsvinner julen hos deg da? (Øverst til venstre er en liten meningsmåling...)

5 kommentarer:

  1. Hei og godt nyttår!
    Gratulerer så mye til den søte, lille bursdagsprinsessa!!
    Hos oss forsvinner jula 20. dag jul, altså 13. januar, men jeg er redd det allerede blir helga føre.

    Ønsker deg ei flott uke!

    For vår del er det nå slutt på late dager. Siste arb.dag før jul var 19. desember og i morgen er det full fart igjen "allerede"...sukk..

    Hilde :)

    SvarSlett
  2. Så koselig med den lille niesa di. :) Konsert og greier, det er ikke dårlig. ;) Syns alltid det er litt trist å pakke bort jula. Har den nok fram mot neste helg. Får se hva det blir til. I morgen er det jobb igjen, alltid litt trist å begynne igjen etter jul... Men, er jo verst før man får begynt. :)

    SvarSlett
  3. Wow, jeg kom inn!!!
    Har prøvd i evigheter å komme inn på bloggen din men det har ikke gått an, vet at Linda fra Lindas Quilt og Hage ikke kom inn hos deg også.
    Men nå får jeg vertfall sagt god jul og godt nyttår, takk for alle koselige kommentarer fra deg:0)

    Klem fra den utestengte Aina *fnis*

    SvarSlett
  4. Gratuleremed dagen til prinsessa.
    Hos oss bruker jula ofte å vare til borti 20.dag. Men nå har vi vært borte så lenge, og det er nok en del å rydde opp i når vi endelig kommer oss hjem. Så jeg kan tenke meg noe blir stående enda lenger.
    Har mye engler som pynt, og de kan jo egentlig stå fremme hele året. Men juletreet forsvinner nok snart. Har jo fått og kjøpt en del ting herpå Jæren som jeg hadde gledet meg til å bytte ut julepynten med. Men nå får jeg det jo ikke med meg.
    Da får en glede seg til å sette det frem en gang senere.
    Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått til den lille prinsessa. :)
    Jeg tilhører 3%'en i meningsmålingen din jeg. ;)
    Fin uke ønskes deg Stine! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...