søndag 4. januar 2009

Filmkveld

Lysestaker i fattigmannsølv

I går var det min tur til å ha filmvisning for . Vi kan vise hvilken film vi vil, og jeg hadde lyst til å finne en som de fleste syns er bra, og færrest mulig hadde sett (lyktes ikke helt der...)

Etter mye googling de siste uken kom jeg fram til noen alternativer. Den jeg hadde mest lyst til å vise hadde de ikke på videobutikken, så da ble det en annen isteden. Nemlig . Jeg hadde ikke sett den selv, bare lest om den, så jeg var spent på hvordan den var, og hva de andre syns.

Filmen har blant annet blitt omtalt som "et brutalt mesterverk", "tankevekkende blodbad" og "ekstrem og morsom". Det ble en blanda mottakelse hos oss og terningskastene varierte fra 3 til 5, men snittet ble ikke mer enn 3,5.

Grønnsaker og chips med dip


Til film hører det selvfølgelig med snacks :) Jeg serverte gulerøtter med dip, , saltstenger, (som jeg fikk av farmor og farfar til jul) og .


1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...