lørdag 31. januar 2009

Sky Watch Friday #26 og konkurranse "vinter"

Ravnedalen

Hmm... fotokonkurranse med tema vinter... Det er ikke mye vinterstemning her for tida, så da måtte jeg kikke gjennom gamle bilder. Alle disse bildene er fra i fjor.

Enrum

Konkurransen finner du hos Fotoverden.

These pictures are also my contribution to a photo contest at Fotoverden.

Grim

Hvis du vil se flere himmelbilder, klikk på banneret.

If you want to see more photos or to join Sky Watch, please click the banner.

6 kommentarer:

  1. Flotte vinter bilder.
    Rein fin snø, ikke slaps som det ofte blir her i Tvedestrand.
    Klem Kate

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder Stine! Elsker bilder med snø og blå himmel:o)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder fra Ravnedalen :)

    Ha en fin lørdagskveld :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Så fine bilder :)

    Takk for at du deltar

    SvarSlett
  5. Flott serie med vakker vinterstemning. :)
    Ønsker deg en finfin søndag Stine.
    Om du kommer innom meg så er du hjertelig velkommen til å ta med deg utmerkelsen "Det gror etter gode ord". :)
    Den fortjener du.
    Klem.

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder du har tatt,skikkelige vinterbilder.Og ja,jeg har slettet min andre blogg,syns det ble i meste laget med tre blogger.Og siden jeg er så glad i å ta bilder,beholder jeg fotobloggen og hundebloggen.
    Håper du vil følge meg der.Ha en fin dag:o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...