søndag 19. juli 2009

Hvitt lyshus

Jeg har sett masse flott lyshus på forskjellige blogger og har lenge hatt lyst på et selv også. Det har vært mest i zink på nettbutikkene, men jeg ønsket meg et hvitt ett. Så da ble jeg kjempe glad når jeg fant hvite lysthus på salg hos Hansen & Co for litt siden. Angrer bare på at jeg ikke kjøpte flere, de hadde dem nemlig i flere størrelser...

Hvitt lyshus

Og så har jeg vært så heldig å vinne en konkurranse hos Victoria's Inspirasjon. Hun lager masse flotte smykker og jeg gleder meg til å se hva hun har valgt ut til meg.

Ønsker alle en fin ny uke!


11 kommentarer:

  1. Ja det var et flott lyshus.
    Kan godt forstå at du gjerne vil ha flere slike.
    Gratulerer med premie. Spennende.
    Ha ei flott uke :)

    SvarSlett
  2. Gratulere med premien!
    Lekkert lysthus du har kjøpt, koselig å tenne lys i slike nå når det begynner å bli mørkt om kveldene:)
    Ha en fin kveld,klem:)

    SvarSlett
  3. Koselig lyshus. De gir så fin stemmning:)

    SvarSlett
  4. At ikke jeg visste det.. da skulle jeg og kjøpt meg flere...
    Nydelig det du har kjøpt :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Veldig fint lyshus!
    Et slikt kunne jeg og tenke meg:)

    SvarSlett
  6. Så fint det var.Et lyshus gir stemning og pynter opp. Klem

    SvarSlett
  7. Ja det der var et vakkert lyshus! Jeg har ikke slike selv. Men nå vet jeg hvor jeg kan kjøpe dem :) Gratulerer med gevinsten! :)

    SvarSlett
  8. Hei, vil bare si at du har en kjempe koselig blogg! Titter innom igjen her! Flott lyshus;)

    SvarSlett
  9. Ante heller ikke at man fikk tak i hvite, jeg har selv de vanlige i zink, som jeg også liker godt.

    SvarSlett
  10. Å så tøf det var i hvitt Stine! jeg ønsker meg også et sånt lyshus.. Trenger det sårt nå som høsten snart kommer tilbake :o)Håper du har hatt en fin sommer.. Klem fra Linda

    SvarSlett
  11. Hei Stine. Vet du hva, jeg ble helt paff da du sa til meg at min jobbmail ble vist pga. min fraværsmelding. Det hadde jeg aldri i livet oppdaget hvis du ikke hadde sagt fra. Trodde ikke min fraværsmelding kom fram til noen som la igjen kommentarer hos meg. Uff og uff. Nå er den slettet og det kommer ikke til å skje igjen. Tusen takk for at du sa ifra, og jeg er veldig glad for det.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...