onsdag 15. juli 2009

Tilbake til hverdagen

Nå har jeg hatt fri i to og en halv uke og årets sommerferie er over (Men jeg har heldigvis turen til Tanzania å se fram til). Jeg har vært heldig og hatt mye sol og fint vær, så skal absolutt ikke klage. Jeg har kost meg masse sammen med venner, på konserter, på stranda og besøk hos familie og venner som bor lengre unna. Men hverdagen kommer altfor fort tilbake. Og i morgen er det tilbake på jobb igjen...

Vannmelon

Skålen med vannmelon er fra Claire Multi serien til GreenGate, den kjøpte jeg hos Romantiske hjem tidligere i sommer. Jeg syns mønsteret med de små blomstene er så søtt.

Skål fra GreenGate
I går var jeg i Fjæreheia for første gang. Et gammelt steinbrudd som er gjort om til unik utendørs scene. Vi så forestillingen Blomster og blod - Maries sterke skildring av ekteskapet med Knut Hamsun. Monologen ble fremført av Gisken Armand og forestillingen var bra. Men jeg skulle gjerne ha sett et mer “spektakulært” stykke på den flotte scenen.

Blomster og blod

10 kommentarer:

  1. Hei Stine.Godt å høre at du har hatt en fin ferie.Og det er som du sier,det går fort.Jeg er igang med den 2 ferieuken så jeg ser det selv hvor fort tiden flyr.Synd været her er så ustabilt nå om dagen.Det kan fort snu og det håper vi på.Green Gate har veldig mye søtt,har selv en liten samling kopper.Skålen var stilig og vannmelon er nam nam om sommeren hehe. Ha en flott kveld videre. Klem

    SvarSlett
  2. Hei!!
    Nydelige bilder! Green Gate er så lekkert:)
    Du har å glede deg til i høst med Tanzaniatur, heldiggris:)
    Ha en fortsatt fin sommer om du jobber og,klem:)

    SvarSlett
  3. Ja hverdagen kommer alt for fort som regel. Godt du har ferie tilgode.
    Godt du har hatt fine feriedager.
    Selv skal jeg starte ferien etter helgen.
    Håper på litt finvær da også.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  4. Den forestillingen var bra, tipper jeg.
    Lykke til med jobbing igjen
    og ha fine dager, både på jobb og ellers. :)

    SvarSlett
  5. Hei Stine! Du har vunnet konkurransen min! :o) Gratulerer så masse! Du får en overaskelse fra Victori's Eventyr, men jeg vil gjerne vite litt om hva slags smykker du liker :-) Send meg en mail på victoriaterese@gmail.com, så finner vi noe ut :-) Ha en fin dag så lenge!

    SvarSlett
  6. Fristende melon du har liggende i den vakre skåla! Ser ut som en veldig spesiell og flott scene, også i et gammelt steinbrudd da! Det ser bare helt herlig ut! :)

    SvarSlett
  7. Hei Stine, og takk for besøket ;) Buksedressene og det andre på siden min har jeg sydd :) Under innlegget "til Norah", så har jeg referert til en venninde av meg, som også syr buksedresser. Det er hennes du har sett på Råsa i Stavern ;) Råsa har samme eier som Rått og Sanselig i Larvik, og det er søsteren til eieren som har sydd de du så :) Sommerklem Beppe

    SvarSlett
  8. Bare innom for å si hei . Prøver å rekke innom
    alle de jeg har forsømt nå når jeg ikke var så bra.
    Melon er herlig .Sendte gubben av gårde for å kjøpe . Han kom hjem med en på syv kilo . Litt i meste laget for 2 personer.
    Ha en fin søndag videre

    SvarSlett
  9. så koselig at du stakk innom igjen!
    Ja de vaniljesnurrene går igjen og igjen her i huset! veldig gode:) og lettbakte for sånne som meg som ikke er råå flink på hvetebakst:)
    Jeg er mest glad i å lage mat...ikke så gla i å bake, men dette er alltid såå vellykket og da gruer jeg meg liksom ikke for å sette igang:)
    Ha en super fin ny uke! klem Lillan

    SvarSlett
  10. Jeg skal på Rybak-konsert i Fjæreheia 21 aug :) håper det er bra der :p

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...