mandag 7. september 2009

Hvordan få bilder i blogroll når man bruker Windows Live Writer

Det er stadig vekk noen som lurer på hvordan man kan få bildet i blogroll når man bruker Windows Live Writer. Jeg har hjulpet flere med dette, men tenkte det kunne være greit å legge ut en forklaring her for de som fortsatt lurer.

  • Du må først opprette et nytt innlegg i Blogger og laste opp det bildet som skal vises i blogglisten. Lagre
  • Så kan du gå inn i WLW
  • Klikk på Mer... under Nylig lagt inn, evnt Åpne
  • Klikk på bloggnavnet ditt i vinduet som kommer opp og velg innlegget du akkurat laget
  • Nå kan du skrive inn tekst og evnt legge til flere bilder slik som du pleier

Lykke til!

6 kommentarer:

  1. Jeg fikk jo også hjelp av deg og ble veldig glad da jeg fant ut av det.
    Sikkert flere som lurer på dette.

    Ha fortsatt en fin uke!
    Klem til deg.

    SvarSlett
  2. Aha!!! Har akkurat skrevet i Windows Live writer for første gang i dag..og nå lurte jeg akkurat på det med bildet og så poppet innlegget ditt opp! Ha...må være telepati ;) Takk skal du ha Stine! ha en superduperkveld! Klem fra Linda :)

    SvarSlett
  3. Hei, Stine!! Takk for hyggelig hilsen og link her på den flotte bloggen din!!

    Ha en strålende ny uke!

    Klem Anette;)

    SvarSlett
  4. Jeg har brukt WLW i 1,5 år og introduserte WLW for bloggdamene dengang jeg oppdaget det. Også har du oppskriften på hvordan få med det første bildet i innlegget. Halleluja. Dette skal jeg prøve på neste innlegg.

    Takk for at du deler.

    Marit

    SvarSlett
  5. Hei og hopp. Supert....Jeg fikk linken din fra Som mine dager er fordi ved bruk av WLW kommer ikke bilde opp i blogglisten. Sorry, men jeg klarer ikke å få det til. OG nå kommer absolutt ingeting opp i blogglister etc. ¤skrik¤ Please what do I do?
    Randi

    SvarSlett
  6. Aha! Endelig løste floken seg :) Takk for oppskriften!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...