torsdag 15. oktober 2009

Mens du venter...

Vakre hjem og interiør 7 - 2009

Nå er det lenge siden det har skjedd noe her, og det er fordi jeg har vært på ferie. Jeg har hatt tre fantastiske uker i Tanzania, og bilder derfra skal du få se om ikke så lenge. Så mens jeg sorterer og får orden i alle feriebildene, kan du kose deg med disse inspirerende bildene fra siste nummer av Vakre hjem & interiør som dumpet ned i postkassa mi dag. I tillegg til artikkelen Hvit magi, finner du masse flotte interiørdetaljer og ideer til gaver i artiklene Blomstrende collager og Nostalgiske esker.

Vakre hjem og interiør 7 - 2009

Vakre hjem og interiør 7 - 2009

Vakre hjem og interiør 7 - 2009

Vakre hjem og interiør 7 - 2009

8 kommentarer:

  1. Hei,så heldig du har vært som har vært på ferie.Sommeren her i sør føler en seg litt snytt for så sol og varme kunne jeg gjerne ha trengt nå. Jeg gleder meg som et barn til Vakrehjem kommer nå. Ha en flott dag videre. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  2. Ja her har det vært stille lenge. Håper du har opplevd masse flott i Tanzania. Gleder meg til bilder derfra.
    Flotte bilder fra bladet. herlig interiør der. Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  3. Kjekt å ha deg tilbake! Gleder meg til "rapport" fra Tanzania.

    Ha fortsatt en fin kveld.

    SvarSlett
  4. For en opplevelse du må ha hatt !!
    Gleder meg til reiserapport ;)
    Nydelige bilder du viser, så nå må jeg nok avgårde å kjøpe dette jeg og :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Så herlige bilder du viser fra Vakre Hjem! Håper jeg får mitt også i posten en av de nærmeste dagene. Sist nummer fikk jeg ikke før etter at det kom i butikkene, litt surt, når jeg abonnerer.. Jeg kjøpte det faktisk for å få det før helga.. :)

    SvarSlett
  6. Åh, så utrolig fint :D

    btw, fikse design til deg? :D

    SvarSlett
  7. Tenk å hatt det sånn da,kjempelekkert:o)

    SvarSlett
  8. Hvem er du C?
    Profilen din er ikke tilgjengelig...

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...