mandag 29. februar 2016

Min første geocache

Utsikt fra Klappane


På lørdag la jeg ut min første geocache. Jeg har lenge tenkt at det hadde vært gøy å lagt ut mine egne som andre geocachere kan finne, så forrige uke gikk jeg til innkjøp av det jeg trengte. Vanntett boks og bytteting.

Jeg fant et område som var ledig, og gikk ut for å finne en egnet plass å gjemme geocachen. Etter det var det bare å lage en cachebeskrivelse og vente på at den ble godkjent. Og det ble den, så da var Klappane hoppanlegg SH#1 klar :-)

Jeg har flere idéer og tanker om cacher jeg har lyst til å legge ut, så det blir nok flere om ikke så lenge :-)

Alle geocachere kan legge ut nye cacher, men først må du lese retningslinjene fra Groundspeak.


GC6C3BF Klappane hoppanlegg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...