tirsdag 3. februar 2009

Utmerkelser og konkurranser

Først noen konkurranser jeg deltar i :)

Fransk quilt og piknikkurv

Vinn en fransk quilt og en piknikkurv hos Crème de la crème.


Englevinger

Mia holder en konkurranse med hemmelig gave fra Mias Interiør.


Ordknappe øredobber

Og jeg er med og konkurrerer om et gavekort fra herlige Snella & PetronellaDuften av erteblomster sin blogg.


------------------------------- ♥ ♥ -------------------------------


Og så et par utmerkelser jeg har fått fra flotte bloggere.


Med hjerte på rette staden

"Utmerking til deg med ♥ på rette staden" har jeg fått fra Berit. Hu er ei koselig dame, som stadig vekk titter innom og legger igjen spor hos meg.


Forglemmegei

Ei annen som gleder meg med sine koselige ord er Ida. Og hun har laget en kjempe fin utmerkelse med forglemmegei. "Det gror etter gode ord".



Tusen takk begge to, -jeg glemmer dere ikke!

De jeg vil gi disse videre til, tar jeg en tur innom de nærmeste dagene og legger igjen en beskjed.

------------------------------- ♥ ♥ -------------------------------

One lovely Blog Award

Denne skulle også ha vært med... Legger den til nå :)

"One lovely Blog Award" har jeg fått av Kate, fordi jeg var en av de første som la igjen kommentar hos henne. Takk for at du tenkte på meg :)

12 kommentarer:

  1. Hei'sann!
    Hihi! Neida, jeg går nok ikke rundt og filosfiserer på den måten. Det er nok tatt ut fra en epost som kom inn til meg på søndag. Syns det var litt artig så jeg måtte bare ta det med.
    Takk for hyggelig besøk igjen!
    Klemz

    SvarSlett
  2. Hei - så koselig det var her hos deg da! Kjempe digger det bildet tatt i en hage med snø på epletrærne..lekkert!

    Takk for titten!

    Smil fra KKann

    SvarSlett
  3. Hei!
    Gratuler med awardene.De fortjener du virkelig.
    For noen flotte vinterebilde det er lenger nede her.Her er det ikke antydning til snø,men den kommer vel til slutt...
    Bruker bakepulver i all fin bakverk,kanelsnurrene blir veldig lette og luftige.

    Ha en fin uke,klem:)

    SvarSlett
  4. Prøvde å legge inne en kommentar hos deg tidligere i dag. Men da gikk det ikke.
    Nå ser det ut til at det kan gå. Flotte utmerkelser du har fått. Tusen takk for at du vil dele en med meg.
    Ønsker deg en flott dag :)

    SvarSlett
  5. Gratulere med alle de fine awardene du har fått,det fortjente du.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Hei Stine.
    Tuuuuusen hjertelig takk. Min aller første award! nå ble jeg hoppende glad..

    Gratulerer med alle de flotte awardene du har fått, de er vel fortjent!

    Er på jobb jeg, men måtte bare innom og si tusen takk. Får logge meg inn i kveld...

    Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  7. gratulerer til deg,- og hjertelig takk fro at du delte med meg....


    stor klem og fiiin dag videre~~~~

    SvarSlett
  8. Hei! Så gøy at du ville være med i konkurransen min! Fine awards du har fått! Gratulerer! Ha en fin kveld! Klem-Mia

    SvarSlett
  9. Hei Stine

    Tusen millioner takk for awarden :)) Setter jeg alltid MASSE pris på :))Grattis til deg også med de fine prisene . Klem A

    SvarSlett
  10. Så koselig å få award hos deg Stine..Tusen takk! Skjønner godt at du er med i konkurranser..så mye fint å vinne! Klem fra Linda :o)

    SvarSlett
  11. Oj oj.., vad du har blivit bortskämd då.., det är du väl värd!!!
    Fina vinster, vill ju ha ALLT!!!
    Får väl titta runt lite jag oxå och se om jag kan vara med i några, vem vet..., man kanske vinner någon gång!!!

    Nu skall jag hoppa i säng och jag önskar dig
    Sov gott och så hörs vi snart igen.

    Kram Marianne

    SvarSlett
  12. Tusen takk Stine, så koselig at du gir den til meg. Kjekt med en liten oppmuntring når en er syk og svak, og dårlig bak hahaha..
    Omgangssyken har helt slått meg ut.
    Fine utmerkelser du har fått, de fortjener du.
    Ha en fin onsdag.

    Klem fra Aina.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...