tirsdag 2. august 2011

Sommer og sol



I morgen skal jeg tilbake på jobb igjen. Jeg har hatt litt over to uker ferie nå. Litt varierende vær, men avslutningen har absolutt vært strålende.


Jeg har hatt mange fine dager i den gamle tollboden på Monsøya i Ny-Hellesund sammen med gode venner. Det var på denne øya "Farmen" ble spilt inn i 2006.



Og jeg har hatt lange late dager med turer, soling og bading, på sjøen, på Odderøya og i Baneheia. Deilig å ha så flott natur nesten rett utenfor døra :)



I kveld er det også sol og varmt, så da blir det grilling. Og jeg håper at vi får mange fine ettermiddager og kvelder utover i august.

3 kommentarer:

  1. Fine sommerbilder som blir godt å ha å se på til vinteren.

    SvarSlett
  2. Vi satser på en fin august og høst det trenger vi.
    Fine bilder , Marit.

    SvarSlett
  3. Skjønner du har hatt det fint i ferien din.Flotte bilder her,føler nesten jeg kan gå rett inn på stiene på bildene her:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...