tirsdag 16. august 2011

Å så heldig jeg er


To ganger på samme dag ble jeg trekt ut som vinner i blogglotterier!
Først var jeg så heldig å vinne 2stk Rosebud Salve fra Home&Cottage.

Og så, seint i går kveld, la Anniche hos Annas Rom igjen denne hyggelige kommentaren hos meg:
"Hipp hurra ! Du er heldig vinner av konkurransen vår :)"
Ja, og hva vinner jeg? Jo, et gavekort på hele 1000,- hos Annas Rom!! Tusen takk!
Jeg vet jeg finner mye fint hos deg, kanskje noe fra den nye kolleksjonen til Falby eller GreenGate blir med hjem ;)
 

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med så flotte premier!

    klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Gratulerer , så heldig du er og så flotte premier :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer, så gøy da:-) Du finner sikkert noe kjempe fint på den flotte burikken til Anniche

    Ønsker deg en fin dag

    Klemmer fra Ine

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...