fredag 12. februar 2010

Hipp hurra!

Dagen i dag har vært kjempe fin! Jeg har fått pakker i posten og masse koselige bursdagshilsener :) I kveld skal vi feire Nina (Gratulerer så mye med dagen!) og i morgen er det min tur. Jeg skal servere tapas og har begynt å forberede noen av rettene i dag.

Det er flere gode grunner til å feire i dag.
Over 31000 har vært innom bloggen siden jeg startet å blogge. Gøy at så mange har funnet meg her i cyberspace, men det aller beste er alle dere som jevnlig kommer innom hos meg og legger igjen koselige hilsener.
26.februar er det to år siden jeg publiserte mitt første innlegg på Stines hverdag og dette er innlegg nr 301.

I tillegg er det  nok mange som er glad for at OL i Vancouver starter i dag, regner med at det blir noen timer foran tven på meg også de neste ukene.

Give away Stines hverdag



Med så mange gode grunner til å feire, er det på tide med en giveaway hos meg.

Reglene er som de pleier her i blogglandia:
Ett lodd for å legge igjen kommentar på dette innlegget
To lodd viss du i tillegg linker til konkurransen min med bildet over
Og tre lodd hvis du også følger bloggen min.
Altså maksimalt tre lodd.

Fint hvis du skriver hvor mange du har.

Lesere uten blogg kan selvfølgelig også være med, men husk å legge igjen epost adresse.

Jeg har ikke bestemt hva premien skal være ennå, men det kommer etterhvert.

Edit:
Vil du se hva premien blir? Klikk her.


Alle som har lagt igjen kommentar til og med 5.mars er med i trekningen.

God helg alle sammen!

63 kommentarer:

  1. Hei Stine!Gratulerer med dagen i morgen.
    Høres deilig ut med Tapas.er ikke så dreven med det,må ta en titt på nette å se etter ideer.
    Jeg er med på konkuransen,tre takk.
    Klem fra Linda :))

    SvarSlett
  2. Heisann! Grattis med dagen i morgen! Tapas er deilig, og gøy å lage;)

    Jeg er med på konkuransen, 2 lodd siden jeg allerede følger deg!

    Ha en flott fredag,
    klem,I

    SvarSlett
  3. hello, Stine
    Happy Birthday to you!! Wish you many happy and joyful days!

    Thanks for the chance to win a lovely surprise. I've linked your candy on my sidebar under the section "Blog Candy time”.
    Regina*

    SvarSlett
  4. Hurra for deg som fyller ditt år... Hørtes digg ut med tapas..det laget jeg selv når jeg hadde jentefest ifjor og det falt i smak! Du har en koselig blogg som jeg er innom hele tiden!
    Er med på konkuransen jeg ja..
    Grete
    richard.holestoel@lyse.net

    SvarSlett
  5. Jaaa, dette vil jeg være med på :)
    Tar 3 lodd jeg :)

    Og så får jeg vel gi deg enda en grunn til å feire da ;)
    Du vant hos meg på bilde konkurransen :)
    Så kjempe flott om du kunne sendt meg adressa di på mail: tinanoraa@gmail.com

    Ha en nydelig mandag :)
    Klem Tina

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne være med her! Moro! :-) Tror jeg skal klare å linke, så da blir det 3 lodd på meg! :-))

    SvarSlett
  7. Heisann - fant bloggen din via en annen - liker det jeg ser her .. :o)

    Gratulerer med høyt besøkstall og to års jubileum .. :o)

    Vil selvfølgelig være med på give-awayen din. La meg til som følger så da blir det vel to lodd på meg :o)

    Ha en flott mandagskveld!

    SvarSlett
  8. Jeg blir gjerne med på din give away! Grattis med mange besøkende og mange innlegg! : ) Jeg trekker 2 lodd og krysser fingrene. ; )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  9. Hei
    Gratulerer med alle jubileumene dine:-) Har vært inne her før, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har lagt meg til som følger...

    Jeg trekker iallefall 3 lodd og kommer plutselig tilbake:-)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med jubileum og bursdag.
    Jeg skal selv ha bursdagselskap på fredag og skal severe Tapas til familien.
    Jeg tar to lodd.

    Hilsen
    Tine

    SvarSlett
  11. Grattis till alla dina bloggbesök!
    Jag tar gärna en lott och deltar i din utlottning :)

    Ha de fint!
    Maria/
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Gratulerer med jubileum. flott siden du har her :) jeg tar gejrne 2 lodd ,og er følger av siden din :

    SvarSlett
  13. Gratulerer med bloggjubileum og med bursdag - på etterskudd!
    Spennende med lotteri! Jeg følger bloggen din, så da takker jeg ja til 2 lodd!

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne være med!!

    2 lodd på meg! Kommentar og følger!!

    Klem!!

    SvarSlett
  15. Gratulerer med Jubileum :)

    Legger meg til som følger og ønsker DEG en vell overstått bursdag :)
    Konkurranser er altid kjekkt, så
    2 lodd på meg....
    (vet ikke hvordan jeg linke)sorry...:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  16. Hei
    Tar gjerne ett loddd hos deg. Gratulerer med flott besøkstall.

    SvarSlett
  17. Og denne give-awayen har jeg gått glipp av !!!
    jeg blir med :)) Skjønner ikke at jeg ikke har sett dette innlegget før, men nå rakk jeg det hvertfall :))
    For en nydelig gave da !!!
    Jeg følger deg fra før, linker deg såklart, så da blir det 3 lodd på meg ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  18. Jeg vil veldig gjerne være med, de emaljekalenderne er så skjønne:o))

    Jeg tar 3 lodd, takk ♥

    Ha en herlig mandagskveld - heia Northug og Norge!

    Klem Line

    SvarSlett
  19. Jeg vil gjerne være med, tar tre lodd :)
    Flott blogg du har.

    Klem

    SvarSlett
  20. Hadde jo ikke meldt meg på her jeg.
    Men nå er jeg her.
    Skal legge en link på sida mi. Så da blir det to lodd på meg.
    Gratulerer med to år som blogger og masse besøk. Har blogget i to år jeg også når vi kommer til april.

    SvarSlett
  21. For en nydelig premie!!! Vi tar hele pakka vi;-)

    ha en strålend kveld!!

    Klem anna og johanna

    SvarSlett
  22. Heisann.
    Jeg blir gjeeeerne med med 3 lodd.

    :)

    Gratulerer med godt besøk på den fine bloggen din.

    SvarSlett
  23. Hei! Så koselig at du vil være med på give away'n min! Blir gjerne med på din :) tar tre lodd. Kjempefin kalender, altså!

    SvarSlett
  24. Grattis med masse mesøkende!!
    Blir gjerne med på trekning av den flotte kalenderen!
    3 lodd ;)
    Klem

    SvarSlett
  25. Hei.Har ikke vært inn på bloggen din før nå.Kjempe fin blogg du har.Jeg har veldig lyst til å være med.Ha en riktig fin uke videre.Bodil..♥

    SvarSlett
  26. Hei Stine.

    Tusen takk for at du tittet innom min blogg ♥

    Oj, ser du har giveaway. Den vil jeg gjerne være med på og tar likesågodt 3 lodd.

    Koselig blogg du har også. Moro å oppdage "nye" blogger.

    Ha en fin dag.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  27. Hei vennen.
    Gratulerer med så mange besøkende. Jeg vil veldig gjerne være med i trekkningen og tar to lodd :)
    Ha en flott dag videre.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  28. Åjj så bra jeg fant din give away, for en slik kalender vil jeg virkelig ha. Jeg krysser fingrene og tar 3 lodd:) Koselig du ville være med på vår give-away:) klem fra Ingrid

    SvarSlett
  29. Jeg har veldig lyst til å vere med, et lodd til meg.Klem fra Sissel.

    SvarSlett
  30. Gratulerer med så mange besøkende og overstått fødselsdag!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd da jeg også er følger og har linket. :o)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  31. heisann:) jeg vil veldig gjerne være med!! Gratulerer med så mange besøkende. Klem monica

    SvarSlett
  32. Hei, Nydelig blogg du har, To lodd på meg:-)

    Klem

    SvarSlett
  33. Gratulerer med såå mange besøkande:)
    Eg blir gjerne med,1 lodd:)
    Klem Nina

    SvarSlett
  34. Hei! Fin blogg du har;) 1 Lodd til meg:D
    Legger linken din til i blogglisten min.

    Klem Marita

    SvarSlett
  35. hei gratulerer så mye med dagen din..masse fint på bloggen din...klem åshild

    SvarSlett
  36. Heisann! Takk for at du ville være med på min Give Away!
    Blir med på din jeg og!!! (o; 2 lodd
    Tvi,tvi til oss begge !
    Mvh Renate

    SvarSlett
  37. Ja!! :)Jeg blir med og tar to lodd!!

    Koselig at du ville være med på min giveaway også.

    God kveld til deg.

    Heidi.

    SvarSlett
  38. Heisann Stine! For en koselig blogg, og superfin give away! Da blir det vel to lodd på meg da, har lagt meg til som følger av bloggen din også.

    Ha en fin kveld videre.
    Elin:9

    SvarSlett
  39. ÅÅÅÅÅÅ....for en flott premie. Da krysser jeg fingre og tær til trekningen;o) Klem fra Maliva

    SvarSlett
  40. Gratulerer med mange besøk!
    Jeg tar gjærne med ,eg ett lodd på veien :)

    SvarSlett
  41. Titter innom og finner en giveaway! Så hyggelig! Håper du hadde en flott bursdag. Jeg har nå tre lodd og ser frem til å lese mer på sidene dine og å følge deg fremover. God helg på forskudd!

    SvarSlett
  42. Eg prøver lukka med eit lodd;O)

    SvarSlett
  43. Heisann, koselig blogg jeg datt over..og giveaway itillegg...Jeg trekker 2 lodd..Velkommen inn til meg også ska du være..Klems

    SvarSlett
  44. Achh hello!
    If I can I try lucky to;)
    Greetings and hugs from Poland!
    Natalia

    SvarSlett
  45. Hei. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd.
    Kjempe fin blogg du har :-)

    Hilsen Grethe

    SvarSlett
  46. Hei på deg:)

    Gratulerer så masse med så mange besøkende og innlegg! Utrolig gøy!

    Jeg vil gjerne være med på trekningen:) 3 lodd til meg:)

    Klem fra Renate:)

    SvarSlett
  47. Gratulerer med så mange innlegg,og besøkende:O)
    Jeg blir gjerne med i konkurransen;O)
    Tar to lodd:)

    SvarSlett
  48. Hei, gratulere så masse med så mange besøk og innlegg! Skjønner godt du har mange innom siden din, flott blogg! Jeg vil gjerne være med i konkurransen, og linker med bilde på bloggen min! Ha ei flott helg! :)

    SvarSlett
  49. Hei.
    Eg vil gjerne vere med i konkurransen, 2 lodd på meg. Ha ein fin dag.

    Veronica

    SvarSlett
  50. Hejsan!

    Jag följer din blogg nu och så har jag kommenterat = 2 lotter!

    SvarSlett
  51. For en fin presang! Går ikke glipp av denne:)
    To lodd, takk:)

    SvarSlett
  52. Hei på deg..Jeg linket meg videre til deg via en annen blogg så linker virker. Gratulerer med så mange besøkende. Tenkte jeg kunne hive meg på denne give awayen din jeg med tre lodd. Har lagt meg til som følger så du får nok besøk av meg igjen ;) Link skal bli og kommentaren er etterlatt. Ønsker deg en flott ettermiddag.. Hilsen Mona (Min Verden)

    SvarSlett
  53. ÅH!!!

    Den kalenderen har jeg siklet på LENGE!! Dette MÅ jeg jo bare bli med på! :D Har gjort alle tingene, altså tre lodd, også må jeg du har en NYDELIG blogg!!

    SvarSlett
  54. Hej, och stort grattis till din blogg och alla besökare!
    Den är så mysig så det är inte konstigt att många kikar in...
    Jag är gärna med i din Giveaway och länkar med bild i min blogg.Så 2 lotter drar jag gärna.
    Vinsten är underbar. Just en sådan kalender önskar jag mig. Nu håller jag tummarna.
    Ha det fortsatt bra och all lycka till i fortsättningen med bloggen.
    Kramar & Blessings!/Karin
    Pst. har en Giveaway hos mig också...

    SvarSlett
  55. Kjempepen kalender! 2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  56. gratulerer så masse og kjempefin premie! kommentar og følger her!

    KlemE

    Ps: give away hos meg også ;)

    SvarSlett
  57. Denne blir jeg veldig gjerne med på hvis jeg får :) Kjempefin premie! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  58. God kveld :)

    Fantastisk koselig blogg du har :)
    Har selvfølgelig lagt meg til som følger og linket til deg på min blogg med giveawaybildet ditt :)
    Vil gjerne være med i trekningen :)

    Ønsker deg en strålende kveld :)

    Klemmer fra Vefsn =)

    SvarSlett
  59. Koselig å komme inn på "nye" blogger...og vil gjerne delta i trekninga!! Ha en flott kveld!!
    Hilsen Ruth

    SvarSlett
  60. Jeg tar ett lodd i siste liten:)

    SvarSlett
  61. Gratulerer med så mange besøk. :) Vil veldig gjene være med i trekningen din og tar 2 lodd. Ønsker deg ei strålande helg.

    Helsing Lisbeth

    SvarSlett
  62. KOselig blogg. Jeg blir med og tar et lodd. Lisbeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...