søndag 15. februar 2009

Den Internasjonale Barnekreftdagen

I dag er det Den Internasjonale Barnekreftdagen. Støtteforeningen for kreftsyke barn vil skape oppmerksomhet rundt kreftsyke barn som sliter med senskader etter operasjon og/eller pga etterbehandling med stråling og cellegift, og hjelpe barna til en bedre hverdag.

Hvis du er en bloggdame som har alt for mange gardiner og puter liggende og vil støtte kreftsaken, kan du ta kontakt med gjenbruksbutikken "Gardina". De tar imot pent brukte gardiner, puter og stoff, og alle inntekter går til Kreftforeningen.

2 kommentarer:

  1. Interessant innlegg. Skal sjekke ut den butikken du nevner her, for jeg har litt. HÅper de er i nærheten av meg da?!

    Kult du er med på Fargeuke :) Gleder meg til å se alle resultatene :)

    SvarSlett
  2. bra side..!:)
    www.tester-ting.blogspot.com

    rankinger, tester av ting, og ting du burde vite.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...