onsdag 11. februar 2009

Frøken Vinterhage

Du lurer kanskje på hvorfor jeg publiserer samme bilde i to innlegg på rad... Grunnen er at jeg oppdaget at det var siste frist for å melde meg på fotokonkurransen på Moseplassen, og jeg har ikke fått tatt noen nye bilder i dag.

Min kandidat til kåringen av Frøken Vinterhage er

Frøken Istapp

som glitrer vakkert i sola. Hun bor i ei furu med utsikt til havet sammen med sin søster.

Jeg har ingen hage, men viss jeg hadde hatt, skulle hun gjerne fått bodd der.

----------------------- ♥♥ -----------------------

I kveld er Drillos store comeback. Håper han og landslaget innfrir forventningene...
Heia Norge!

9 kommentarer:

  1. Virkelig et flott bilde. Det er ikke så enkelt å få tatt slike bilder. Håper du vinner.

    SvarSlett
  2. nydelig bilde!
    Kjempehyggelig at du vil være med på konkurranse :)

    SvarSlett
  3. Vakker kandidat.
    Lykke til. :)

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde.

    Lykke til med konkurransen.

    SvarSlett
  5. Et nydelig bilde.
    Lykke til !
    Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlett
  6. Nå har eg oppdatert meg hos deg også, det tar tid dette, hehe. Masse fine innlegg her hos deg!

    Ser at du har misst farfaren din. Trist når me misser ein som står oss nær. Sangen du skreiv i det innlegget har vore mi store trøyst mange gonger i livet.

    Takk for komentar hos meg :) Ser at eg har gått glipp av konkurranse på Moseplassen, men eg skal inn å stemme iallefall.

    Varm klem :)

    SvarSlett
  7. For et nyyyydelig bilde :)) Flink du er.

    SvarSlett
  8. En nydelig istapp!

    Smil fra KKann

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...