torsdag 19. februar 2009

1 års jubileum

26. februar 2008 skrev jeg dette:
Ja, da var jeg i gang med å skrive mitt første innlegg i min første blogg. "Alle" har jo nettsider eller blogger med små smakebiter av livene deres, så det var kanskje på tide at jeg kom i gang også. Jeg skal iallefall gi blogging en sjanse, mulig jeg blir bitt av basillen, eller kanskje ikke...

Velkommen til bloggen min iallefall, -vi sees kanskje igjen.

Det er nå ett år siden, mange av dere har jeg sett igjen og det er jo en grunn til å feire :)
Siden jeg startet med bloggingen har jeg skrevet snart 150 innlegg, og nesten 10 000 forskjellige mennesker har vært innom hos meg.


Konkurranse hos Stines hverdag

Jeg begynte å blogge fordi flere av vennene mine hadde blogg. Jeg var litt nysgjerrig på hvordan dette var, men trodde vel aldri at dette var noe jeg kom til å gidde å holde på med særlig lenge...

Men der tok jeg feil. Det er jo bare så koselig her inne. Jeg har blitt kjent med så utrulig mange flotte mennesker, og dere gir meg mye glede og inspirasjon. Selv om jeg ikke har treft noen av dere, så føler jeg at jeg kjenner dere.


Som seg hør og bør her i bloggverden skal jeg feire 1 årsdagen med utlodning av en liten gave. Det eneste du trenger å gjøre, er å legge igjen en kommentar til dette innlegget.

Men hvis du linker til jubileumsinnlegget med bildet over, får du en ekstra sjanse (husk å gi meg beskjed så jeg får det med meg). Kommentarer må være lagt inn senest 1.mars.

Gaver i ett års jubileum

Gavene du kan vinne er et sølvfarget lysfat med vinrankedekor langs kanten, et kubbelys dekortert med et madonna emblem og et deilig stykke lavendelsåpe innpakket i gammelt papir og flott pynt.

Lykke til!

34 kommentarer:

  1. Ja, jeg vil være med :) Gratulerer med ettårsdagen!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ett års dagen Stine, Du har en flott blogg er er så glad at jeg er blitt "kjend" med deg!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Gratulerer, Stine - glad jeg oppdaget deg etterhvert. Lykke til med år nr. 2:o) Klem fra Randi**

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Gratulerer med ett års dagen.
    Så flott du har tolket fargeuken, fine innlegg.
    Ha ei fin, fin helg.
    Hilsen fra Agathe

    SvarSlett
  5. Gratulere med jubileum,tiden flyr når man er i godt selskap,ikke sant.Håper vi får kose oss med bloggen din leeenge:o)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 1-års dagen :)
    jeg synes og det er veldig koselig å ha blitt kjent med deg :)
    Nydelige ting du gir bort :))

    Klem,kari

    SvarSlett
  7. Ojojoj - grattis med 1 års dagen!..vettu jeg hadde veldig like tanker som deg for et år siden..det var flere jeg kjente som blogget og jeg var nyskjerrig - jeg trodde ikke jeg skulle bli en ihugga blogger..men joda jeg er her enda og trives så godt!..det tok litt tid før jeg fant deg - men jammen er jeg glad jeg gjorde det..Smil!

    Ha en super "gul" torsdagskveld!

    SmilKKann

    SvarSlett
  8. jippi jippi,
    gratulerer,
    såklart jeg vil være med i trekningen, og feiringen av din fine blogg;)
    ha en flott fredag og en finfin helg...

    SvarSlett
  9. Gratulerer! :)
    Jeg er glad for at du er min bloggvenn. :)))
    Ser frem til mange nye innlegg fra deg.
    Kos deg videre her i Bloggland.
    Hurra for deg!
    Klem.

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med 1 års dagen.
    Ja blogging er det visst ikke vanskelig å få tid til innimellom alt det andre. Er jo så koselig å "treffe" alle disse koselige damene her. Og en av de er deg. Skal legge en link til deg på siden min i dag.
    Ønsker deg ei flott helg :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer! Så fine ting du skal gi bort. :) Selv har jeg blogget i 4 år, i januar. ;)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 1 årsdag, første gang jeg er innom fant deg hos FjordeheimO=)


    Klemz~~

    SvarSlett
  13. Hei! Jeg har såvidt vært innom her av og til, men nå når det er konkurranse på gang, melder jeg meg på.... Fikk tips om dette fra Astrid på Fjordheim.
    Gratulerer med ett år på blogg! Jeg synes også dette er kjempeartig! Bruker adskillige timer på bloggene.
    Lykke til videre i bloggverdenen!

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med 1-årsdagen.

    Jeg har nylig startet og ser jeg har mye å lære av deg:-)

    SvarSlett
  15. Hei igjen, og gratuerler med ett år på bloggen. Jeg holdt på i snart ett år, men på to forskjellige blogger. Begynte på blogs, men opplegget for å legge igjen kommentarer var så dårlig. Så da måtte jeg flytte.
    Skjønner at det ikke er bare bare å flytte fra sin egen by, med savn av venner og familie. Men Larvik er jo ikke så langt vekk. Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  16. Hei og hopp og gratulerer MASSE med 1-årsdagen!!
    Er innom deg både titt og ofte og koser meg med bloggen din. :D
    Har laget et innlegg med link til deg på siden min.
    Ha en SUUUUPER fredag!!
    Klemz

    SvarSlett
  17. gratulerer til deg... ja sant det er kosleig her inne...??
    har aldri opplevd selv så mange " venner" som deler mine interesser,- her går det i jobb og fag og samfunn...
    og eg er gjenbruker og annerledes enn dem...
    takk for hilsener fra ded,- denne gutten som døde hørte til i en menighet,- så omsorgen heldigvis på plass fro familien! :O)
    ønsker deg en skjønn helg~~~~

    SvarSlett
  18. Hurra og gratulerer med 1 årsdagen for bloggen din!
    Flotte innlegg til fargeuken:)

    SvarSlett
  19. Grattis med jubileet:)
    Kaster meg med i konkurransen jeg og!
    Syns du har en fantastisk blogg:, og jeg legger ut link til denne.
    Snuskeklem

    SvarSlett
  20. Grattis med 1års dagen! Her vil jeg gjerne være med :)

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  21. hei Stine.
    Gratulerer så mye,,,,vi to har like lang fartstid her inne,,,,jeg hadde ett års jubileum forige helg,,,,og jeg er helt enig med deg i at dette er et koselig fellesskap her inne , med massevis av inspirasjon og ideer ,,,,og mange hyggelige jenter.
    Ha en fin helg.
    Anne

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med. Jeg har linket deg opp med bilde inne på bloggen min. Gratulerer med dagen :)

    SvarSlett
  23. Gratulerer med jubileet. Kjempefin blogg ! Har lagt deg inn på blogglidten min med bilde og vil gjerne være med :-)

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  24. Gratulerer med ettårsdagen! Koselig blogg du har! Skal titte innom her flere ganger!
    God helg til deg!
    Hilsen fra Anna På Toppen!

    SvarSlett
  25. Gratulerer så masse med 1års jubileum:) Starta litt forsiktig jeg også,og ble hekta.Ikke rart med alle de hyggelige menneskene her inne:)Ha en fin helg:) Eva

    SvarSlett
  26. gratulerer så mye med jubileum:) kjempefin blogg:)

    SvarSlett
  27. Gratulerer med 1 årsjubileum som bloggar og lykke til med bloggeår nr 2:0)
    Fine gaver...
    Klem

    SvarSlett
  28. Hei,hei..
    Gratulerer med årsdag for blogging. Har vært lite flink til å blogge selv. Men det er utrolig mye fint å både se og lese i de mange bloggene jeg er innom.
    Tusen takk for titten,kommer sikkert igjen:-)

    SvarSlett
  29. Grattis med 1år som blogger, godt andre år;)
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  30. Hei igjen. Har lagt bilde inn å sidefeltet hos meg om jubileet ditt :o)

    SvarSlett
  31. Gratulerer så mye med dagen! Dumpet plutselig inn til deg i forbindelse med fargeuken!!
    Ønsker deg masse lykke til med år nr 2! Flott blogg du har forresten!!

    SvarSlett
  32. Gratulere med 1 års jubileum.

    Dette vil jeg være med på.

    hilsen gamlå

    SvarSlett
  33. glemte å si at eg har lagt ut link...

    ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  34. Ett år går fort. Du var en av de første som kommenterte hos meg. Jeg kan huske at jeg ble så glad.
    Blogging er lett å bli hekta på.
    Gratulere med 1 år.
    Klem Kate

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...