mandag 9. februar 2009

Nydelig vintervær

Fotosafari


Endelig holder gradestokken seg under null grader, så vi får beholde snøen litt. Det blir så lyst og fint.

Snøkrystaller

Vake iskrystaller på verandaen.

Utsikt

Det var rene postkortet ute i går. Med glitrende snø og strålende sol. Så jeg tok turen til Odderøya sammen med ei venninne.

Bølgevarsel

Fare for bølger...

Fyret på Odderøya

Vinter

Uansett hvor vi snudde oss var det flotte motiver, så kamera måtte frem stadig vekk.

Isflak

Odderøya

I morgen er det meldt mer snø, men så ser det ut til at vi får flere flotte dager fremover :)

Istapper

Bystranda

14 kommentarer:

  1. Nydelige bilder Stine....
    Ja det er vakkert der ute :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. For noen nydelige vinterbilder du har tatt, virkelig en nytelse å se på!!
    Ha en fin tirsdag;:)

    SvarSlett
  3. Å,her var det mye vakkert å hvile øynene på.
    Nydelige vinterbilder,det var utvilsomt en fin tur dere hadde. Her laver snøen ned,så de fine bildene av fullmånen som jeg hadde planlagt å ta,gikk fløyten.Jeg som har fått meg stativ og alt,hihi.
    Ha en flott tirsdag!

    SvarSlett
  4. Takk for en fin tur sammen med deg! :)
    Nydelige bilder Stine.
    Vinteren er vakker.
    Vi har samme vær her på Sotra nå.
    Jeg er så glad for å få en smak av skikkelig vinter.
    Kos deg og ha en finfin dag!

    SvarSlett
  5. Utrolig mange fine bilder av vintervær!! Ha en fin tirsdag! Klem-Mia

    SvarSlett
  6. Gurimalla så vakkert - vettu jeg elsker skjærgården, øya og havet..jeg har nemlig praktisk talt vokst opp på svabergene..Herlig!

    Gleder meg til å bli kjent med deg - linker deg!

    Ha en knall tirsdag - her er det grått, kaldt og mange minus grader..brr..

    Smil fra KKann

    SvarSlett
  7. Hei!!
    Så masse nydelige vinterbilder...vakkert:)
    Vinteren kom hit til slutt også,nå er det snø og 5 minusgr.

    Ha en nydelig tirsdag,klem:)

    SvarSlett
  8. Ja det er mange nydelige motiver å ta bilder av nå. Passe kaldt hoss dere da. Her var det 24 minus på morgenen. litt for kaldt for meg. Jeg fyrer og kler meg godt, men fryser mye likevel.
    Men det blir vel mildere om ikke så lenge så en tiner opp igjen.
    Ønsker deg en fortsatt flott dag :)

    SvarSlett
  9. Så kjekt at du vil være med på Fotosafari!
    En riktig fin tur og med nydelige bilder!
    Jeg likte spesielt godt det første bildet.
    Det er deilig når snøen har lagt seg og himmelen er blå og vintersolen faktisk varmer til tross for noen kuldegrader.
    Jeg går ut i fra at du har lyst til å komme på Safarigjenglisten, men da hadde jeg syntes det var greit om du hadde skrevet "fotosafari" i etikettfeltet under dette innlegget og alle fotosafari innlegg du kommer til å lage. Da kommer alle dine Fotosafari innlegg opp retter hverandre når man går inn på lenken din på Safarigjeng listen på bloggen min.
    Gir du meg en lyd når du har gjort det, så setter jeg navnet ditt på listen???

    SvarSlett
  10. så utrulig fine naturbilder...

    det er vakkert med denne tykke flotte snøen, og sol+vindstille i tilleg...-herligt!!

    klem, magny

    SvarSlett
  11. Jeg vet ikke hvorfor du ikke kan legge inn på etiketter under innleggene dine. Skal prøve å finne det ut:)

    SvarSlett
  12. Så nydelige bilder Stine! Du er kjempeflink..:o) Her er det også full vinter og sol..Ikke ofte snøren ligger så lenge i Bergen så de fleste av oss nyter det:o) Ha en super-fin dag! Klem fra Linda:)

    SvarSlett
  13. Hei - jeg er helt ny på fotosafari, og prøver å ta runden. Kjempeflotte bilder, og så vakre omgivelser!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...