mandag 1. juni 2009

Nok ei perfekt pinse

Som i fjor har vi vært heldige og hatt en fantastisk pinsehelg, med strålende sol fra blå himmel og over 20 grader. Jeg har vært på sykkeltur i dag også, omtrent samme runden som i går.

Jeg hadde egentlig tenkt å sykle over denne brua og ta andre siden av elva hjem igjen, men da jeg kom litt utpå slo høydeskrekken inn så jeg måtte bare gå tilbake igjen...

På vei tilbake hadde jeg pause på Augland brygge, spiste sjokolade og sola meg litt. Her har du noen bilder derfra.

Sykkeltur Augland brygge

7 kommentarer:

  1. så koslig collage du har satt sammen, så ut som en nydelig tur :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder fra en fin tur.
    Vi har også hatt deilig vær, sol oss og bare kos på terassen. Håper dette været fortsetter.
    Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  3. Flotte og stemningsfulle bilder fra turene dine, både her og i innlegget under.
    Vi skriver juni, og det er SOMMER! :)
    Herlig!
    Nyt livet og ha en fin og kort arbeidsuke.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Hei Stine.
    Kikka litt nedover i bloggen din, er en stund siden sist.Da fikk jeg se den flotte bunaden din.
    Jeg er opprinnelig fra Telemark og ønsker meg veldig bunad. Så jeg kikker på alle Telemarkbunadene jeg ser.
    Jeg er fra Vest-Telemark så jeg "kan" ikke ha samme som din .
    Klem

    SvarSlett
  5. Ha en flott sykkeltur til Skagen, ingenting er vel som å sykkle i Danmark, å Skagen er jo en utrolig koselig plass, der har jeg vært ofte, skal en weekend tur dit i år og....

    SvarSlett
  6. Jeg hadde ikke engang PRØVD på å gå over den brua! Har høydeskrekk så det holder.
    Du er flink som sykler så mye. Her frister ikke været til sykling akkurat nå. Det går regnskurer som er ganske kraftige. Men imellom er det opphold, og vi kan faktisk også se sola.
    Takk for hyggelig hilsen til meg, det var hyggelig å få besøk av deg igjen.
    Jeg er innom her av og til uten å legge igjen spor, men nå måtte jeg gi meg til kjenne.
    Ha en flott dag, og god tur om du finner på å ta flere sykkelturer!:-)

    SvarSlett
  7. Den lange brua der hadde heller ikke jeg klart å syklet eller gått over! Jeg blir helt gelé av og til bare jeg kjører over enkelte bruer, med bil altså.. Så jeg skjønner deg godt jeg! Men vakker er den! Og nydelig collage! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...