mandag 29. juni 2009

Ei travel, men gøy uke

Denne uka har gått i ett. I tillegg til jobb hver dag, har jeg vært på to dager. Jeg reiste bort etter jobb og hjem igjen på natta. Ganske slitsomt, men absolutt verdt det :) Det var perfekt festivalvær med strålende sol og mange bra konserter. Jeg fikk blant annet med meg Fleet Foxes, , M83, og The Prodigy.

I helga har jeg hatt koselig skravlekveld med ei venninne, tur i og sommerfest med tidligere kollegaer. Dette har vært en bra start på ferien, og på tirsdag er jeg klar for og Slash med venner, blant annet Ozzy Osbourne :) Det blir bra!

6 kommentarer:

  1. Å,skulle gjerne sett Ozzy Osborne live,han har laget mye bra musikk.Du har fått med deg masse ser jeg,heldig du.Deilig med sommer.
    Ha en fin ny uke.Nattaklem fra meg!

    SvarSlett
  2. Heisan du. Ser ut til at du har hatt det travelt ja, men man skal jo ikke sova bort sumarnatta, som det hete :)
    Kos deg masse.
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett
  3. Da har du vært aktiv i sommervarmen! Her er det late dager og bading :)

    SvarSlett
  4. Takk for kommentaren :) Joda, jeg trives i sol og varme jeg også, men ikke denne varmen. Hadde den bare holdt seg ute så :)Det er ikke godt når man føler en er helt i svime her inne ;) Nyt sommeren du også! Her er vi mye ute og bader da :)

    SvarSlett
  5. Det er akkurat slike ting en skal styre med på lange herlige sommerkvelder og netter:)
    Ozzy Osborne er drittkul:)
    Ønsker deg en nydelig sommerkveld,klem:)

    SvarSlett
  6. Hei og takk for hilsen på bloggen. Trekningen i konkurransen blir nok ikke før om en stund, så jeg håper du har litt tålmodighet :) Så bra at du koste deg på Hove i juni! Jeg bor i Arendal, men fikk ikke tatt meg turen dit i år. Dro faktisk til Kristiansand på Quarten i stedenfor :) Kan ikke få med seg alt heller!

    Ønsker deg en fin onsdag.
    Klem Caroline

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...