mandag 8. juni 2009

Flotte bloggdamer

Blomstrete puter og tepper fra Greengate
Som helt sikkert de fleste i blogglandia har fått med seg (iallefall alle de interiørinteresserte bloggdamene her), så hadde på fredag en artikkel om og den store interessen for .

Jeg vil gratulerer Emmeline med den fine omtalen. Hun har en flott og inspirerende blogg, og fortjener absolutt denne oppmerksomheten!

I tillegg vil jeg også rose og takke som har laget en flott samlingsplass for oss.

(Bildene er fra )

http://www.vg.no/nyheter/bolig/artikkel.php?artid=544364

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad roligt att du vill vara med och tävla hos mej. Har tittat runt lite hos dej på alla vackra bilder. Jag tycker du bor i en så fin stad. Vi övernattade där på en semester när vi åkte södra kusten.
    Hoppas solen vill lysa och värma dej nu.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  2. Dette innlegget henger jeg meg på :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. hei hei!
    tusen takk for skryt! vet du - det er slike tilbakemeldinger som gjør det moro å blogge, og som gir oss litt ekstra pågansgmot når bloggelysten ikke er på topp:)

    herlig intev av emmeline, syns det var så flott skrevet!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...