fredag 19. juni 2009

Puteterapi

Dagene er tunge og bloggingen går trått for tida. Men sånn er det vel for alle innimellom, - det går opp og ned...
Selv om jeg ikke har lagt igjen spor hos dere i det siste, så har jeg vært innom bloggene deres flere ganger. Og jeg skal prøve å ta en ny runde i løpet av helga.

Noe som alltid hjelper på humøret er å ha fine ting rundt seg og litt shopping ;) Jeg har kjøpt nye puter til å ha i sofaen i stua. Koselige lyseblå og hvit stripete puter i vevd bomull med blå knapping i siden.

Ønsker dere alle en kjempe fin helg!

12 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. obs, ser du har kjøpt putene. Leste for dårlig først.

    SvarSlett
  3. Flotte puter, og det er kjekt å fornye seg litt av og til.
    Ikke alltid så mye så som skal til for at "alt" virker nytt.

    Ha en fin helg du også.

    SvarSlett
  4. Ikke sant! Det er ikke så mye som skal til alltid for å lyse opp i hverdagen. de putene dine var søte!
    Håper din dag kan bli litt lysere og lettere!
    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  5. Fine puter, Ja det hjelper på humøret å handle litt. Blir gjort lite her også for tiden. Håper arbeidslysten kommer når det blir skikkelig sommer.
    Ønsker deg ei flott helg :)

    SvarSlett
  6. Litt shopping hjelper på humøret.
    Så hjelper det å ha det koselig rundt seg!
    Flotte puter du har kjøpt!
    Det går litt opp og ned for oss alle, ikke alle dager er like gode.
    Men en skal vite at det bestandig kommer gode dager som gir masse glede!
    Håper dagene snart blir lettere for deg!

    Ønsker deg en fin helg....
    varme tanker og godklem fra meg!

    SvarSlett
  7. Sommerlige og flotte puter. Shopping kan være balsam for sjelen!

    Ønsker deg bedre dager og en riktig god helg ;-)

    SvarSlett
  8. Nydelige puter :)

    ha en fin helg
    Klem,Kari

    SvarSlett
  9. Vil bare gi deg en klem eg.Klem fra Mira.

    SvarSlett
  10. Tunge dagar kjem til oss alle av og til ja...
    Men ting snur heldigvis som oftast igjen og dei lyse og friske fargane kjem fram i livsveven.

    Eg har hatt mine tunge stunder og dagar eg også, men no er det godt å leve :)
    Eg veit at det sikkert luigg fleire prøvingar rundt ein eller annan sving i livet, men eg vel å ikkje ta dei på forskot...

    Ta godt vare på deg sjølv, håpar at du har nokon som kan vere litt ekstra god mot deg :)

    SvarSlett
  11. Deilige puter, det gjør seg med noe nytt av og til. Man blir glad over å pynte og stulle litt hjemme:)
    Kos deg du.

    SvarSlett
  12. Nydelige puter, fin detalj med knappene! Likte godt det diktet i forrige innlegg. Mange tråder i livsveven, og det er ikke alltid vi ser helheten i det som skjer, at det faktisk blir ett bilde tilslutt.
    Ha en fin morgendag!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...