mandag 20. oktober 2008

Penzi - kjærlighet

Vi var fire dager på Kole Kole, et fantastisk feriested på Mikenge beach, sør for Dar es Salaam. Her har Helene og Eivind virkelig funnet sitt paradis.

0810060059

0810040020 2

Helene og Eivind er grunnen til at ferien ble i Tanzania. De bor i Dar es Salaam og inviterte familie og venner til bryllupsfest der. Jeg er kjempe glad for at jeg fikk oppleve dette.

0810060061 1

Flott utsikt fra bungalowen.

0810060082

0810050050

Stedet er utrulig vakkert! Vi hadde en flere km lang strand for oss selv.

0810060065 1

Ester er ei av jentene som jobbet der. I tillegg til å komme med forfriskninger til oss på stranda, passet hun godt på oss når en stor flokk med kuer og geiter kom gående forbi.

0810060093 1

Men fru Krabbe er ikke farlig ;)

5 kommentarer:

  1. Heldige de som har en slik strand for seg selv. Ikke værst å få oppleve en slik ferie.
    Høres herlig ut.
    Min bror er sammen med ei fra Marocco, så jeg håper på å bli invitert i bryllup dit. Men det høres ut som det blir i Norge. Ja,ja, Det blir sikkert bra det også.
    Ha en flott uke :)

    SvarSlett
  2. Jøsses, har du virkelig vært der!!!

    Nydelig sted visstnok, har en venninne som snakker om å gifte seg her...Så kanskje;0)

    SvarSlett
  3. Du er heldig ja.
    Vakkert, vakkert, vakkert. :)))

    Fin tirsdag ønskes deg. :)

    SvarSlett
  4. Ahhh det ser så koselig ut!

    Ha en fin kväll

    Kram Gunilla i Singapore

    SvarSlett
  5. Den turen må ha vært en opplevelse.Nydelige bilder derfra,og gode minner.Noe å se tilbake på...

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...