fredag 26. desember 2008

Tyllskjørt og røde roser

Julepyntet gang

Jeg har hatt en kjempe fin jul til nå! Kost meg med familie og venner og spiste mye god mat. Og på julaften kom nissen med masse pakker til oss.
Men det er jo ikke slutt enda :) Jeg har flere koselige besøk på programmet fremover. I dag skal jeg til mormor, sammen med foreldre, søsken, tanter, onkler, søskenbarn og enda flere... Det blir folksomt ja :)

Hvitt antikt speil

Bildene her, er fra gangen hos meg. Rammen på det hvite speilet har vakre detaljer.


Lyslykt

Dette er lyslykta jeg kjøpte på Ikea for en stund siden. Jeg syns den ble mye finere når den fikk et par lag med spraymaling. ser du hvordan lykta så ut tidligere.

Den nydelige engelen med tyllskjørt og røde roser i kinna er fra Sia.

Kos dere masse ;)

2 kommentarer:

  1. Så koselige bilder fra deg,godt at du har det fint i jula.God Romjul!

    SvarSlett
  2. Eg har også hatt ei fin jul :)

    God romjul til deg og dine :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...