lørdag 5. september 2009

Botaniske kort

Botaniske kort
Disse vakre botaniske korta fikk jeg i posten i går. Jeg bestilte de av Hulda for en stund siden, og i går fant jeg dem i postkassa, fint innpakket i rosa papir med hvit prikker.


Rosa pakke med hvite prikker

Kortene er laget i duse farger, og rundt kanten har hun svertet med stempelpute for å få et gammelt utseende. Det er hyssing i hvert kort, slik at de kan henges opp.


Botaniske kort
Motivene er av lavendel, rosmarin, rose, stemor, hvitveis, revebjelle, pinselilje og liljekonvall.


Botaniske kort


~~~~~~~~~~~~~~~~~ ♥ ♥ ~~~~~~~~~~~~~~~~~

Og så har jeg vært så heldig å vinne igjen :) Jeg ble trukket ut som vinner hos Kalimera Blogg.

12 kommentarer:

  1. Takk for reklamen! :) Godt å se at du ble fornøyd. Du har tatt flotte bilder av kortene. :)

    SvarSlett
  2. Ja Hulda kan sine ting!

    Eg har kjøpt kort og andre ting hos henne eg også :)

    SvarSlett
  3. Gratulere som vinner.
    Du så nydelig kort du har bestilt, lekket pakket inn også.
    Ønsker deg en fin søndag :0)

    SvarSlett
  4. Nydelige kort. Ja Hulda kan lage kort, det er helt sikkert.
    Ønsker deg en god søndag :)

    SvarSlett
  5. Så vakre kort det var! Jeg måtte inn for å titte litt hos henne jeg også nå.;)

    SvarSlett
  6. Virkelig nydelige kort, har fått et slikt- og nå vet jeg hvor jeg kan finne flere;)
    Ha en velsignet fin søndag;)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Jeg beklager at jeg ikke spurte om å låne bildet, jeg aldri var innom bloggen din, men fant det via google.images. Av den grunn var jeg ble jeg ikke klar over hvilke regler som gjaldt for å låne bilder fra din blogg.Det er litt ulik praksis på det området.
    Jeg antok at det var tilfredstillende nok å skrive adressen til bloggen, og det beklager jeg.
    Bildet er nå fjernet fra innlegget.

    SvarSlett
  8. Sånn en koselig pakke med søte kort.De var fine. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  9. Så vakre kort du har kjøpt av Hulda!
    Grattis med gevinst...hva du enn har vunnet ..;O)

    Ha en fin kommende uke!
    Klem Linda

    SvarSlett
  10. Flotte kort og gratulerer med premie. Så hyggelig at du vil være med på trekningen min. Ha en super uke. Klem Ingrid

    SvarSlett
  11. Hei navnesøss
    Så flott blogg du har:-) Likte veldig godt krakken din:-)
    Håper du har hatt en flott helg:-)
    La meg til som følger hos deg..
    Klem Stine

    SvarSlett
  12. Mange gode tips og ideer.Kjempefin blogg.

    Det var noen fine kort du hadde kjøpt deg...har vært på utkikk etter slike, så takk for tipset . :-)

    Kommer nok igjen hit.
    Ha ei kreativ uke.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...