tirsdag 8. desember 2009

Julegaveshopping

Hvit engel, glassprismer og skål i sølv

I helga var det tid for "O store julehandel". Jeg gikk fra butikk til butikk og plukket med meg julegaver i flere timer, men nå er heldigvis de fleste gavene i boks.
Det ble også ganske mange julegaver til meg selv, eller rettere sagt adventsgaver, for de skal ikke under treet ;) Noe av det ser du på bildene her.

Sølvskålen heter Leonora skål, den er nesten helt lik Mariskålen fra Iittala, men kostet bare 40kr. Kjøpte også en hvit engel, juetrekuler i fattigmannssølv, pelspledd og julekrans.

Jeg var også innom Fretex en tur, det er lenge siden jeg har handlet noe der. Men denne gangen fikk jeg med meg tallerkener, sausnebb og prismer, i tillegg til et gammelt notehefte, ramme og ei trehylle som jeg har planer om å male etterhvert.


Hvitt porselen og kuler i fattigmannssølv

3 kommentarer:

  1. Så mye fint du har handlet. Mange fristelser rundt om i butikkene å, og det er vanskelig å ikke finne til seg selv i samme farten en handler julegaver til andre.
    Kos deg videre i adventstiden.

    SvarSlett
  2. Der har du fått med deg mye fint ja,nydelige talerkener og sausnebb,flott det andre du har kjøpt også.Arti med noe nytt til jul.Er ferdig med julegavene,d.v.s.jeg har en igjen,men skal også handle litt nytt til jul,nye gulvtepper blant annet,gleder meg til det.
    Ha ei fortsatt fin adventstid.Klem:o)

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Kanskje jeg takker ja til tilbudet om ny headder, men det får bli på nyåret en gang kjenner jeg... (stresser med varetelling, og revisor og hele pakken)

    Klem fra Helen

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...