søndag 9. oktober 2011

40/52: Bro

Ukens tema i X/52 er Bro. Vibeke skriver:
Jeg kjører over dem hver dag, broene. De binder samfunn sammen. De finnes i de uendeligste varianter. Steinbroer. Jernbanebroer. Gamle bybroer. Og de store moderne. Broen over til dit du vil.
Ta bildet av den. Ovenfra. Under. Ved siden. Det er opp til deg.

Jeg tenkte på flere broer før jeg fant ut hvilken jeg ville ta bilde av til ukens utfordring. Denne gamle jernbanebroa i stein synes jeg passet godt, så da var det bare å komme seg ut på tur.

4 kommentarer:

  1. Nydelig bru. Vakkert bilde. Stein er et flott materiale, og dette er nesten et kunstverk. Takk for bidraget.(Liker forresten veldig godt stabbesteinene du har der i bakgrunnet. Viser at dette ikke er en helt ny vei)

    SvarSlett
  2. Så utrolig kult bilde!

    Ang buzzador så blir kampanjene delt ut etter hva du har satt opp som interesser. Tok en stund før jeg ble med i noen også, men plutselig kommer det MANGE!

    SvarSlett
  3. Flott bilde av en vakker brohvelving fra svundne tider. Som Vibeke, syns jeg stabbesteinene i bakgrunnen bidro til å løfte bildet enda noen hakk og sette broen inn i en forgangen tidsramme. Broer er spennende og utrolig varierte konstruksjoner. Syns du har løst forrige ukes oppgave på en flott måte :-)

    SvarSlett
  4. Vakkert, ser nesten ut som en eventyrbro =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...