fredag 7. oktober 2011

Marked med spennende smaker

Denne uken er det et europeisk matmarked på besøk i byen. På torvet finner man boder med franske oster, italienske kjeks, engelsk syltetøy, tyske pølser, paella, pannekaker og masse annet godt. Det er spennende å se, lukte og smake nye ting. Jeg kjøpte med meg en fransk potetgryte med bacon og ost, Tartiflette, hjem til middag. Den var kjempe god!  Tror jeg skal innom og kjøpe med meg pestoost og noen pølsesnabber imorra :)



Nå i kveld, mens jeg svitsjer mellom "gullrekka" og Idol, koser jeg meg med kiwi og bringebær med TINE Yoghurt Ja vanilje. Kjempe deilig :) Ha en fin helg!

2 kommentarer:

  1. Du er litt av en gourmet-kokk, Stine! Lager så mye godt og som ser fantastisk ut. Ha en fin lørdag.

    SvarSlett
  2. Takk for tipset om markedet! Tok oss en tur, vi! Og angrer ikke på det! Mange gode varmretter, antipasti osv. Mmmm

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...