mandag 10. mars 2008

Sirkus

I kveld har jeg vært på sirkus, og det var kjempe morsomt! Kan ikke en gang huske når jeg var sist, så det var et bra initiativ. Det var mye imponerende og morsom underholdning.


Salvini
fikk de fleste til å bryte ut i latter med klovnestrekene sine.











Josephine og Daniel hadde morsomt hundeshow med kjempe søte tibetanske hunder, som både danset og hoppet tau.







Martis brothers var nok noen av de som imponerte meg mest. Vanvittig sterke karer.





Foto: Cirkus
Merano

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...