mandag 24. mars 2008

To enslige boller

Det var alt som var igjen etter en hyggelig kveld med venner.

Tenkte i dag tidlig at en kveld med venner, boller og kaffe ville være en fin måte å avslutte påska på, så sendte ut sms'er og satte i gang med bollebaking.

Siden jeg aldri har vært veldig flink til å bake gjærbakst var jeg litt nervøs for resultatet (og fryktet at jeg måtte servere kun kjeks og dumle), men dette gikk jo strålende :-)

Boller både med og uten sjokolade "gikk ned på høykant", så jeg kommer helt sikkert til å prøve meg på gjærbakst igjen.

1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...