lørdag 8. mars 2008

Kvinnendagen 8.mars

Jeg har egentlig aldri vært veldig opptatt av kvinnedagen. Og det blir heller ikke tog på meg i dag, men tenkte jeg kunne videreformidle noen tanker ~SerendipityCat~ har lagt ut på 0803.


Når noen har litt vondt for det

(...)- Hvis du befinner deg i et møte på jobb, og noen snakker om hvem som skal bli den nye styreformannen, skal du be om et innlegg. Ditt innlegg skal være følgende: “Det heter ikke lenger styreformann, men styreleder.” Hverken mer eller mindre, de vil forhåpentligvis skjønne hva du mener.

(...)Det er ikke snilt å mobbe de som har litt vondt for det og ikke får til dette, men sammen skal vi prøve å hjelpe dem så godt vi kan! Ikke sant?

Du finner hele innlegget her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...