onsdag 8. april 2009

God påske!

Påskestemning

Nå er stuen er pyntet til påske med gule og grønn detaljer. Påskeliljer er på plass og i lysestaken i fattigmannssølv står et marmorert kubbelys.


Påskekylling og påskegodt

En hjemmelaget påskekylling sitter og passer på påskegodte ;)


Påskeliljer og duftlys

Påskeliljene sprer en frisk lukt av vår sammen med de lysegrønne duftlysene.


Påskeliljer

Enten du skal på fjellet, være hjemme eller jobbe i dagene som kommer, så ønsker jeg deg en riktig

god påske!


8 kommentarer:

  1. Nydelige påskeliljer og påskepynt hos deg.Ønsker deg en fin påskefeiring!

    SvarSlett
  2. Koselig påskepyntet hos deg.
    Ønsker deg ei flott påskehelg :)

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar i bloggen min. Påskestemning hos deg ser eg. Ønsker deg fortsatt god påske.

    SvarSlett
  4. Kos deg i fine omgivelser Stine, og ha en riktig GOD PÅSKE du også. :)
    Klem.

    SvarSlett
  5. En riktig fin påske til deg og Stine ;0)

    Klemmmz

    SvarSlett
  6. Hejsan, vad roligt att du hittade mig, ville titta in och önska dig och de dina en skön påskhelg, hoppas vi ses igen, klem VIOLA

    SvarSlett
  7. Håper du har en koselig påske Stine! Her er det avslapping på høyt plan..deilig det også.. Så har vi litt familie og venner på besøk til middag og spill.. Kos det også.. Klem fra Linda :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...