fredag 17. april 2009

Vår tra la la


Ja så har det blitt vår
Så har det blitt vår i år
Og våren den er en klisjé
Den er en klisjé men hva gjør vel det

Vår tra la la
Vår tra la la
Vår tra la la
Vår tra la la
Vår i år

Og halvliteren er veldig dyr
Men på utecafe er det nok folk som kryr
Og gamle er gamle og unge er unge
Og jeg er en hyggelig fyr

Vår tra la la
Vår tra la la
Vår tra la la
Vår tra la la
Vår i år

deLillos


Plisserte lampeskjermer fra Rie Elise LarsenKløverformede klemmer fra Rice








Ønsker alle en vårlig helg!


Bildene er lånt fra Nordhjem

6 kommentarer:

  1. En riktig god helg til deg også.
    Håper været blir som de har meldt :)

    SvarSlett
  2. Er ikke det verdens skjønneste vår sang ! ?? Tralla la la....ha en god helg! klem

    SvarSlett
  3. Herlig og fargerikt vårinnlegg fra deg.Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  4. Herlig, tra la la, våren er her også og jeg nyter den!
    Ha en fin kveld og helg.

    SvarSlett
  5. Heihei!
    Tusen takk for koselig hilsen i min blogg!
    Nå ble jeg litt misunnelig på deg, for hos meg er det snø og storm... ser ut for at våren lar vente på seg her nord... Akk å stønn...

    Men vi har det nå kos inne likevell:)

    Ønsker deg en kjempefin kveld!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  6. ..tiden fly - og det er lenge siden jeg har besøkt deg - masse flotte innlegg og bilder!

    Ha en super mandag!

    KlemKKann

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...