lørdag 11. april 2009

Påskeutflukt

Man trenger ikke reise så langt for å for å kose seg i påsken :) Sammen med noen venner reiste jeg til Lyngdal på en liten påskeutflukt. Vi spiste deilig pizza på Jonas B, var på filmquiz på kulturhuset og avsluttet kvelden med fest på mc-huset.

Vi overnattet i leilighet på Rosfjord Strandhotell. Hotellet ligger helt nede ved sjøen og har en lang fin sandstrand. Og stedet er nok enda finere om sommeren.

Lista


Dagen etter reiste vi til Lista fyr som ligger på Ytre Listalandet. Fasinerende landskap.

Lista

Etterpå tok vi turen til Lomsesanden for å grille. En flott strand like utenfor Farsund. Kanskje det blir camping her til sommeren?

Lomsesanden


På veien tilbake avsluttet vi dagen med en tur i Sørlandsbadet. Det var kjempe deilig å slappe av i det varme bassenget, badstua og dampbadet i velværeavdelingen. Måtte også uti kaldkulpen en tur, –det var kaldt ja!

9 kommentarer:

  1. Så flotte bilder fra turen du har vært på. Virkelig vårlig og fint. :) Sandstranda ser innbydende ut, kan tenke meg det er fint der om sommeren. For ikke å snakke om fyret da, så fint, og gammelt. Klesklypene på snora var dekorative og fine, et godt motiv.

    Ser du har laget ny banner i anledning påske, virkelig flott! :)

    SvarSlett
  2. For en flott tur dere har vært på. NEi en behøver ikke reise så langt for å få fine opplevelser. Så fine bilder du viser oss fra turen.
    Ønsker deg en fortsatt flott påske :)

    SvarSlett
  3. Å så vakre bilder fra et vakkert landskap, så helt ulikt trøndelagen!!! Hit kunne jeg tenkt meg å spasert en tur eller to og ja, kos deg videre Stine;) Og takk for turen!!!

    SvarSlett
  4. Du har fått kosa deg skikkelig,forstår jeg.Nydelige bilder av flott landskap.
    Kos deg videre i påsken!

    SvarSlett
  5. Flotte bilde frå eit storslått landskap!
    Ser at du har kosa deg du også :)

    SvarSlett
  6. Påske i fjæra er herlig. Flotte bilder!

    SvarSlett
  7. For noen fine bilder, Stine.
    Klem kate

    SvarSlett
  8. Å, disse bildecollagene likte jeg. Så fine motiv, lys og farge i dem!

    Hilsen Ljo

    SvarSlett
  9. Du verden for en koselig påsketur dere har hatt! Den ser ut til å ha blitt utnyttet fullt ut! Vakre strender ser jeg. Åååå, er så mange steder jeg skulle ha vært og sett, skjønner jeg! Men kjempeflott at du viser dem i bloggen din, så vi andre kan se alt det fine også! :)Det er sunt med badstue og et kaldt bad!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...