tirsdag 4. november 2008

Nyåpnet butikk

Jeg gikk hjem fra jobb i går, og tok turen innom i sentrum. Det er visst en stund siden jeg har gått gjennom Markens... for plutselig ser jeg at har åpnet ny butikk.

Sjekket nettsiden dems når jeg kom hjem, og ja der står det at de åpnet ny butikk 24. oktober.

Butikken er lys og luftig med masse spennende varer. Blant annet mye fint fra .

Interiør i rødt og sink

Det er mange her i bloglandia som har skrevet om lyshus. Nyinnkjøpt eller på ønskelisten, sink eller hvitt. De hadde flere i ulike størrelser og fasonger i butikken, men jeg så ikke hvite, som mange har spurt etter i det siste.

Sengetøy og puter fra Lexington

Det ble ingen kjøp i går, men tar nok en tur innom igjen om ikke så lenge ;)

6 kommentarer:

  1. Jeg var helt tilfeldig innom nettsiden deres her i forrige uke og så at de skulle åpne ny butikk :)
    Kjempe det, har ikke vært der enda, men må snart ha meg en tur til byen og da skal jeg innom å kikke :))
    Typisk at de ikke har hvite lyshus, er jo umulig å få tak i dem nå...

    Ha en fin dag videre.
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Åh, kjenner jeg savner sørlandsbyen! Har ventet på en ny sånn butikk der nede... At det ikke har kommet før. Ligger den i Markens? Det kommer til å bli en suksess!

    SvarSlett
  3. Dere får kose dere med å handle der dere som kan. Har ikke funnet noen butikk her i nærheten som selger slike merker som flere skriver om. Men jeg koser meg med loppemarkedskjøp jeg. Mye fint å finne der. Til en pris som passer min lommebok litt bedre. Men det er noen ting der jeg godt kan tenke meg visst jeg kommer over det.
    Ha en flott kveld ;)

    SvarSlett
  4. Her var det mye fint:O)
    Må sjekke hvor butikken holdt til men det var dessverre langt unna meg!!
    Tror nok ikke jeg hadde gått ut herfra uten noe............

    Ha en fin kveld:O)

    SvarSlett
  5. Heisan:)

    Åååå der skulle jeg ha vært;) Ser ut som de har mye spennende. Men akk, så langt unna;)

    Ha en kos kveld:)

    SvarSlett
  6. Så ut som en super fin butikk,hyggelig men en sånn en i nærheten.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten hilsen :-)

Fremhevet innlegg

Verdens beste focaccia

Iallefall syns jeg det :) Og mange av vennene mine også. Det italienske brødet foccacia smaker himmelsk og er ikke vanskelig å lage, men d...